E-mailmarketing

Hecht belang aan het verzamelen van kwaliteitsvolle contacten en bezorg hen maandelijks een update van jouw bedrijf.

E-mail marketing

Hecht belang aan het verzamelen van kwaliteitsvolle contacten en bezorg hen maandelijks een update van jouw bedrijf.

Heb je kwalitatieve leads kunnen verzamelen, maar weet je niet hoe je hen warm kan houden?

Heb je geen inspiratie om maandelijks een nieuwe nieuwsbrief uit te sturen?

Wil je inzetten op een maandelijkse nieuwsbrief, om je contacten te onderhouden?

E-mailmarketing

Het stappenplan

1. Mailchimp account opzetten

Stap één bij e-mailmarketing is het opzetten van een account in Mailchimp. Via dit platform kunnen we op een makkelijke manier nieuwsbrieven uitsturen, contacten segmenteren en zelfs campagnes opzetten om leads te verzamelen.

2. E-mailtemplate + database

Na het opzetten van het Mailchimp account gaan we aan de slag met het uitwerken van een template voor de maandelijkse nieuwsbrief en voegen we jouw reeds bestaande database toe. Zo kunnen we al meteen starten met het segmenteren van alle contacten en op een gerichte manier nieuwsbrieven gaan uitwerken.

3. Nieuwsbrieven uitwerken en uitsturen

De laatste stap is het uitwerken en uitsturen van de nieuwsbrieven. Afhankelijk van de verschillende segmenten, werken we verschillende nieuwsbrieven uit. Zo krijgt iedereen de content toegestuurd die voor hen het meest interessant is. Het uitsturen van deze nieuwsbrieven gebeurt met één simpele knop en doen we ook steeds op het juiste moment!

E-mailmarketing

Hanne, jouw partner in

e-mailmarketing

“Treat your subject line like a movie trailer: give a preview so they know what to expect.”

Na een uitgebreide briefing van Kenneth en Valérie, gaat Hanne aan de slag met het opzetten van jouw e-mailmarketing. Hierbij houdt ze steeds de doelstellingen van jouw bedrijf in het achterhoofd, zodat we samen de gewenste resultaten behalen!

Wat is de meerwaarde voor je bedrijf?

Inzetten op e-mailmarketing heeft drie grote voordelen. Als eerste leidt dit tot grote klantentevredenheid. Door je contacten persoonlijk aan te spreken, hen een persoonlijke boodschap te sturen, hen op de hoogte te houden van nieuws en updates… voelen ze zich persoonlijk aangesproken en voelt het voor hen alsof je hen persoonlijk kent.

Naast klantentevredenheid realiseer je ook effectiviteit. Rebel ’n Kind gaat aan de slag met het analyseren van de resultaten om zo de volgende e-mailcampagnes te optimaliseren. En als laatste zorgt dit ook voor herkenbaarheid. Door steeds consistent in je communicatie te zijn, zorg je ervoor dat jouw merk al snel herkenbaar wordt.

E-mailmarketing
E-mailmarketing

Welke technologie zetten wij in?

Wij maken gebruik van Mailchimp, een platform waarmee we op een eenvoudige manier nieuwsbrieven kunnen opmaken en uitsturen. Mailchimp biedt ook heel wat mogelijkheden om leadcampagnes en bijhorende klantenreizen op te zetten.

Ready to Rebel?

Wil je samen met Rebel ’n Kind een duidelijke marketingstrategie uitwerken voor je bedrijf? Neem dan zeker contact met ons op!

Let's call