Google Advertising

Google ads zorgt ervoor dat de juiste mensen jouw boodschap zien op het juiste moment én ook sneller actie onderenemen.

Google Advertising

Google ads zorgt ervoor dat de juiste mensen jouw boodschap zien op het juiste moment én ook sneller actie onderenemen.

Wil je meer sales ready leads genereren?

Wil je ervoor zorgen dat de juiste mensen op het juiste moment jouw boodschap te zien krijgen?

Wil je graag bovenaan te zien zijn in Google, waardoor mensen sneller overgaan tot actie?

Google Advertising

Het stappenplan

1. Zoekwoordenanalyse

De eerste stap bij het opzetten van Google ads is het bepalen van de juiste zoekwoorden. Zoekwoorden zijn de basis van een goede campagne. Bij welke zoekopdracht moeten mensen bij jou terecht komen? Dankzij een zoekwoordenanalyse bekijken we welke woorden of groepen van woorden populair zijn bij je doelgroep. Aangezien je per klik betaalt, is het belangrijk deze goed te bekijken.

2. Google Analytics koppelen aan website

Om je website en het zoekverkeer te analyseren, gaan we aan de slag met Google Analytics. Naast een overzicht van de populairste pagina’s, zien we ook de momenten waarop jouw website het meeste werd bezocht en op welke manier deze mensen op jouw website terecht zijn gekomen. Heeft dit dan vooral te maken met de SEO van je website, je social media activiteiten of zit een specifieke campagne hier voor iets tussen?

3. Wervende advertenties

Na het zoeken van de juiste zoekwoorden en het koppelen van Google Analytics aan je website, gaan we aan de slag met het schrijven van een wervende advertentie. Hiervoor gebruiken we de populaire woorden uit de zoekwoordenanalyse. Belangrijk is hier om in het hoofd van je klant te kruipen: welk probleem hebben ze waarvoor jij een oplossing kan bieden? Door het gelimiteerd aantal karakters is dit best een uitdagende klus, maar oh zo belangrijk!

4. Meten is weten

Meten is weten, ook bij Google ads. De kwaliteitsscore die Google geeft is belangrijk om in de gaten te houden en te optimaliseren. Op deze manier verbeter je je positie én betaal je minder per klik. Drie belangrijke factoren zijn hierbij: verwachte hoeveelheid kliks, relevantie van de advertentie in functie van de zoekwoorden en de landingspagina’s en de ervaring op de landingspagina zelf.

Google advertising

An, jouw partner in Google Advertising

“The goal is to change data into information, and information into insight.”

Zichtbaar zijn op Google helpt om jouw bedrijf te doen groeien en om nieuwe klanten aan te trekken. Dat weet An ook en daarom is zij jouw partner in Google Advertising! Zij deed al heel wat ervaring op en zorgt er dan ook met plezier voor dat jouw Google advertenties tot leven komen én resultaten opleveren!

Wat is de meerwaarde voor je bedrijf?

Wanneer je in Google inzet op de juiste zoekwoorden, een wervende advertentie schrijft en deze ook goed in de gaten houdt, zorg je voor een boost in je websitebezoeken bij een geïnteresseerde doelgroep. Dit leidt dan weer tot een grotere naamsbekendheid en meer klanten!

Door jouw Google ads door Rebel ’n Kind uit te laten voeren, zorgen wij ervoor dat jouw bedrijf gezien wordt op Google en dat meer mensen de weg naar jouw website vinden. Je kan er ook op vertrouwen dat je campagnes in goede handen zijn. We houden deze heel erg gedetailleerd in de gaten, waardoor we waar nodig snel kunnen bijsturen om alle doelstellingen te behalen.

Google Advertising

Ready to Rebel?

Wil je samen met Rebel ’n Kind een duidelijke marketingstrategie uitwerken voor je bedrijf? Neem dan zeker contact met ons op!

Let's call