Rindude vertelt het Rindus verhaal
Uitdaging Aandrijfcomponenten… Niet meteen iets wat bij de meeste onder ons een belletje doet rinkelen. Rindus vroeg ons of wij hun productgamma konden vertalen in de taal van hun ideale klant. Ze wilden meer bepaald hun ‘Energy Saving Services’ in de markt zetten....
Het startschot voor welzijnsgids Move To Happiness
Uitdaging Move To Happiness kwam bij ons met een duidelijk doel: medewerkers van haar klanten informeren over het nieuwe welzijnsaanbod. Uitwerking Als rebels marketingbureau denken we graag out of the box, of in dit geval net niet… We gingen aan de slag met het...
Een gestructureerde Instagram-feed voor MTC
Uitdaging Naast inhoudelijke consistentie is het op sociale media ook belangrijk dat je posts visueel herkenbaar zijn. MTC wou graag een onderscheid hun verschillende subgroepen – revalidatie, training en voeding – zonder dat hun kanalen een wirwar van lay-outs...
Doordachte content en doelgerichte e-mailmarketing met het oog op naamsbekendheid voor DKM Customs
DKM Customs was al langer overtuigd van de meerwaarde om te communiceren met de buitenwereld. Maar dan wel als er tijd en middelen over waren… Zeg maar tussen de opmaak van douanedocumenten en customer service. Klaar om hun marketing naar een hoger level te tillen,...
Een logo met een verhaal vertelt waar Sportcenter Molenbos voor staat
Soms is het tijd voor verandering. Zo dacht ook Sportcenter Molenbos, dat in Vlaanderen bekend staat als één van de beste tennisclubs van het land. En dat iets, is de huisstijl en het logo. Uitdaging Sportcenter Molenbos kwam naar Rebel ’n Kind met de vraag een nieuw...
NAAMSBEKENDHEID VERGROTEN VIA EEN DOORGEDREVEN B2C-MARKETINGSTRATEGIE VOOR MOVE TO HAPPINESS
Covid-19 daagde heel wat bedrijven uit. Zo ook fitnessclub Move To Happiness Nijlen. Move To Happiness wil een gids zijn bij het vinden van opzwepende workouts, rustgevende yogaclasses en motiverende gezondheidstips. Zo kan iedereen zijn/haar welzijn boosten...