Doordachte content en doelgerichte e-mailmarketing met het oog op naamsbekendheid voor DKM Customs
DKM Customs was al langer overtuigd van de meerwaarde om te communiceren met de buitenwereld. Maar dan wel als er tijd en middelen over waren… Zeg maar tussen de opmaak van douanedocumenten en customer service. Klaar om hun marketing naar een hoger level te tillen,...
Een logo met een verhaal vertelt waar Sportcenter Molenbos voor staat
Soms is het tijd voor verandering. Zo dacht ook Sportcenter Molenbos, dat in Vlaanderen bekend staat als één van de beste tennisclubs van het land. En dat iets, is de huisstijl en het logo. Uitdaging Sportcenter Molenbos kwam naar Rebel ’n Kind met de vraag een nieuw...
NAAMSBEKENDHEID VERGROTEN VIA EEN DOORGEDREVEN B2C-MARKETINGSTRATEGIE VOOR MOVE TO HAPPINESS
Covid-19 daagde heel wat bedrijven uit. Zo ook fitnessclub Move To Happiness Nijlen. Move To Happiness wil een gids zijn bij het vinden van opzwepende workouts, rustgevende yogaclasses en motiverende gezondheidstips. Zo kan iedereen zijn/haar welzijn boosten...