Doordachte content en doelgerichte e-mailmarketing met het oog op naamsbekendheid voor DKM Customs
Uitdaging DKM Customs is dé referentie in Vlaanderen voor douaneformaliteiten en fungeert als vertrouwenspersoon. Dit doen ze op een 100% onafhankelijke en neutrale manier. Ze willen kleine en grote bedrijven wegwijs maken en ontzorgen in het kluwen van douaneformaliteiten. Hiervoor zetten ze in op digitalisering en efficiëntie. DKM Customs klopte niet alleen aan bij Rebel […]
Een logo met een verhaal vertelt waar Sportcenter Molenbos voor staat
Uitdaging Sportcenter Molenbos kwam naar Rebel ’n Kind met de vraag een nieuw logo te ontwikkelen. De molen in het oude logo straalde niet langer uit waar de tennisclub voor staat. Want dat is zoveel meer dan sport alleen: tennis, padel, fun, feest, activiteit, vriendschap… Hun logo zegt het allemaal: ’t Molenbos is van ons. […]
Naamsbekendheid vergroten via een doorgedreven B2C-marketingstrategie voor Move To Happiness
Uitdaging De gekende COVID-pandemie resulteerde in een noodgedwongen sluiting van Move To Happiness Nijlen. Maar stilstaan is achteruitgaan, dat beseften ze bij MTH ook. Het bedrijf speelde al langer met het idee om hun brand kracht bij te zetten met een online platform. Covid-19 was het laatste duwtje in de rug dat ze nodig hadden […]