Wervende websiteteksten en een inspirerende brochure voor ColorCasa

Geef kleur aan jouw nieuw verhaal. Welkom thuis! Zo begroet ColorCasa iedereen die op zoek is naar een nieuwe woning of graag zijn woning wil verkopen. En aan dat nieuw verhaal, droeg Rebel 'n Kind haar steentje bij!

Creatie

De uitdaging

De rebranding van je merk, product of bedrijf gaat verder dan een nieuw logo of een nieuwe slogan. Daar komt ook een nieuwe website, huisstijl en tone of voice bij kijken. ColorCasa klopte aan bij Rebel ’n Kind met de vraag om voor nieuwe websiteteksten en copy voor brochures te zorgen. En wanneer we die vraag krijgen, begint het bij ons meteen te kriebelen!

De uitwerking

Voor we begonnen met het effectief schrijven van de nieuwe websiteteksten en brochures, is het noodzakelijk om een deep dive te doen in de nieuwe branding van ColorCasa. Zo konden we de tone of voice bepalen en wisten we meteen in welke stijl de teksten geschreven moesten worden.

Na de deep dive, gingen we aan de slag met het opmaken van een lijstje met alle aspecten van de tone of voice, zodat we steeds een houvast hadden en op die manier onze copy konden uitschrijven. Zowel voor de website als voor de brochures was dit noodzakelijk. En zo hebben ze ook bij ColorCasa iets om steeds naar terug te grijpen wanneer ze iets nieuws communiceren!

En zo kwamen we tot inspirerende en wervende teksten die de doelgroep van ColorCasa meteen aanspreken, inspireren en triggeren. Warme, menselijke copy, altijd gevat, to the point én optimistisch!

Het resultaat

Het resultaat liegt er niet om: een gebruiksvriendelijke en duidelijke website die meteen zegt waar het op staat én waar ColorCasa voor staat. Alle teksten zijn SEO-proof opgebouwd, zodat de website ook meteen organisch goed scoort bij Google. En dat hebben we graag!

Ook van de brochure maakten we een aantrekkelijk ogend drukwerk dat meteen aanzet tot actie. Wervende teksten en emotionele boodschappen om de doelgroep zo veel mogelijk aan te spreken en te triggeren, daar waar het pijn doet!