Meer engagement dankzij straffe communicatie

De grenzen tussen werk en privé zijn vandaag veel vager dan vroeger. Of je dat nu positief of negatief vindt: het betekent sowieso dat een werkgever zich niet langer kan beperken tot "werk geven", maar ook moet inzetten op welzijn.

Abonnement

De uitdaging

Move To Happiness helpt daarom HR en wellbeingteams om al hun wellbeing initiatieven te centraliseren. Ze gaan resoluut voor een totaalaanpak. Want maar al te vaak lanceren bedrijven adhoc-welzijnsactiviteiten waar maar weinig medewerkers aan deelnemen.

Rebel ’n Kind werkte mee aan een engagementplan en kant-en-klare communicatie toolkit. Een schot in de roos voor de engagementcijfers!

Hapklare, gecentraliseerde communicatieboodschappen

Alle welzijnscommunicatie komt samen op één handig platform. Medewerkers vinden snel de laatste nieuwtjes en kunnen inschrijven voor de komende events.

En wie Rebel ’n Kind kent, weet dat ook een vleugje humor niet kan ontbreken.

#toptip: Als je heel snel koekjes eet, denkt je fitbit dat je aan het lopen bent.

Meer engagement

Intranetposts met een tikkeltje humor en herkenbaarheid

Dankzij leuke intranetposts en kant-en-klare visuals voor interne schermen, krijgt Move To Happiness een duidelijk plek binnen de interne communicatie van bedrijven.

Meer engagement

Met interactieve tools en inspirerende quotes worden medewerkers geteased om aan de slag te gaan met een programma.

Meer engagement

Het resultaat

Of deze aanpak z’n vruchten afwerpt?

Het engagement steeg op 6 maanden tijd met 15%!