Soms is het tijd voor verandering. Zo dacht ook Sportcenter Molenbos, dat in Vlaanderen bekend staat als één van de beste tennisclubs van het land. En dat iets, is de huisstijl en het logo.

Uitdaging

Sportcenter Molenbos kwam naar Rebel ’n Kind met de vraag een nieuw logo te ontwikkelen. De molen in het oude logo straalde niet langer uit waar de tennisclub voor staat. Want dat is zoveel meer dan sport alleen: tennis, padel, fun, feest, activiteit, vriendschap… Hun logo zegt het allemaal: ’t Molenbos is van ons. Een plek waar iedereen welkom is. 

Het creatieve brein van Rebel ’n Kind draaide meteen overuren. Samen met onze vaste brandingpartner creërden we een logo mét verhaal.

Uitwerking

Met de uitwerking van dit logo, zat de uitdaging in het kenbaar maken van alle kernwaarden in het logo. Molenbos is naast tennis- en padelclub ook een plaats waar mensen kunnen samenkomen en dit alles moest zichtbaar zijn. 

Nieuwe branding

Molenbos wilde het verhaal achter het logo en hoe het tot stand kwam delen met de buitenwereld. Hiervoor maakten we een storyboard gebaseerd op de kenwaarden en het verhaal van Molenbos. 

Nieuwe branding

Resultaat

Uit het storyboard kwam een leuke video tot stand, waarmee we op een animatische en aangename manier het verhaal en de kernwaarden van Molenbos aantoonden. Beelden zeggen meer dan 1000 woorden en daarom tonen we u graag en met veel trots de video voor Molenbos. Bedankt creatief team bij Molenbos om Rebel ’n Kind deze uitdaging toe te vertrouwen!