Vergelijk jouw cijfers met de juiste benchmarks

Vergelijk jouw cijfers met de juiste benchmarks

Zet jij campagnes op, maar vind je het moeilijk om te bepalen of ze goed scoren? Weet je niet met welke cijfers je jouw resultaten best vergelijkt? Ga aan de slag met onze tips en ontdek drie manieren om je cijfers vanaf nu te interpreteren als een echte data-expert!...

Rindude vertelt het Rindus verhaal

Rindude vertelt het Rindus verhaal

Uitdaging Aandrijfcomponenten… Niet meteen iets wat bij de meeste onder ons een belletje doet rinkelen. Rindus vroeg ons of wij hun productgamma konden vertalen in de taal van hun ideale klant. Ze wilden meer bepaald hun ‘Energy Saving Services’ in de markt zetten....

Een gestructureerde Instagram-feed voor MTC

Een gestructureerde Instagram-feed voor MTC

Uitdaging Naast inhoudelijke consistentie is het op sociale media ook belangrijk dat je posts visueel herkenbaar zijn. MTC wou graag een onderscheid hun verschillende subgroepen – revalidatie, training en voeding – zonder dat hun kanalen een wirwar van lay-outs...

Nooit meer zonder inspiratie: Onze contenttips!

Nooit meer zonder inspiratie: Onze contenttips!

“Ga aan de slag met content”, die tip gaven ze jou ongetijfeld ook al. Maar weet jij hoe je daar best aan begint? Welke boodschap je wanneer moet brengen? En op welk kanaal? Waarover kan jij het twee keer per week hebben? Achteruithangend op je stoel besluit je dat de...

Marketingtrends in 2022: Een vooruitblik

Marketingtrends in 2022: Een vooruitblik

In het snel veranderende marketinglandschap is snel kunnen schakelen een absolute must! Dat weten marketeers natuurlijk als geen ander. Ook nu 2022 voor de deur staat kijken we weer allemaal reikhalzend uit naar de volgende trends, aanpassingen en kersverse kanalen....

Marketingtips voor de feestdagen

Marketingtips voor de feestdagen

Vind jij het tijdens de feestdagen ook moeilijker om op te vallen met jouw merk of product? Heb je het gevoel dat de concurrentie nog veel harder is? Dat kan wel eens kloppen. Er zijn namelijk heel wat potentiële consumenten die – last minute – aankopen willen doen en...

De marketingstrategie die bij jou past

De marketingstrategie die bij jou past

Goede marketing is belangrijk. Dat staat als een paal boven water. De voordelen die marketing kan hebben op je omzet en de klantenperceptie zijn immens. Maar welke kanalen zet je best in voor jouw business en welke boodschappen zijn interessant voor jouw potentiële...

Call to actions die converteren: Hoe doe je dat?

Call to actions die converteren: Hoe doe je dat?

Een call to action maken is op zich geen ingewikkelde materie, maar een call to action maken die ook effectief resultaten oplevert is een ander paar mouwen. Want hoe komt het dat de resultaten wegblijven? Valt je CTA niet op? Werkt de link van je CTA niet goed? Of...